האם כדאי לקנות בית פורטוגל כהשקעה נכונה?

פורטוגל ראתה עלייה בביקוש לבתים שניים בשל יוקר המחיה הנמוך שלה, החופים היפים והגישה הנוחה למדינות אחרות באירופה.

ההסכמה של פורטוגל לצאצאי מגורשי ספרד היא דוגמה לכך שהמדינה לא מפחדת לקחת סיכונים. הגירה אינה נדירה בפורטוגל, ולכן היא הפכה ליותר מסבירת פנים עם הזמן.

רכישת בית בפורטוגל יכולה להיות השקעה משתלמת אם אתה מוכן להשקיע בה קצת כסף.

לפורטוגל יש יוקר מחיה ותמ"ג נמוך לנפש, אבל זה לא אומר שלא שווה לך להשקיע במדינה. למען האמת, המדינה ראתה עלייה של 10% בתיירים מינואר עד יולי 2018.

רכישת בית בפורטוגל מועילה לא רק כלכלית אלא גם תרבותית. בשנת 2017 הציגה ממשלת פורטוגל חקיקה חדשה המאפשרת לצאצאים של מגורשי ספרד לקבל אזרחות פורטוגלית מבלי לעבור את התהליך. כיום, אנשים רבים מאמינים שרכישת נכס בפורטוגל היא השקעה חכמה בגלל שינוי החוק הזה והיתרונות הפוטנציאליים שלו לתיירות.

לא קל למצוא עסקה טובה על בית חדש בפורטוגל, אבל לקנות אחד שווה את המאמץ. עם מחירי דירות ושכר דירה נמוכים בשילוב עם היופי הטבעי של המדינה, אין זה פלא מדוע אנשים נמשכים לפורטוגל.

לפורטוגל יש אטרקציות רבות שהופכות אותה למקום מושך עבור תיירים ותושבים חדשים כאחד. מהחופים באוקיינוס האטלנטי ועד לסקי במרכז אירופה, לא חסרות אפשרויות לתושבים חדשים שמחפשים מקום טוב להתקשר אליו הביתה.

ככל שמספר הצאצאים הפורטוגזים בצפון אמריקה ובאירופה ימשיך לגדול, יהיה מעניין לראות אם גם שיעור האימוץ שלהם יגדל או שהם שומרים על מספר התושבים הנמוך יחסית שלהם בהשוואה ללאומים אחרים.

כאשר קונים בית בפורטוגל, זה יכול להיות נבון לשקול את היתרונות השונים של המגורים שם.

פורטוגל היא אחת המדינות היפות באירופה, בה תוכלו ליהנות מכל סוגי מזג האוויר אפילו מבלי לעזוב את ארצכם. יוקר המחיה הממוצע נמוך יחסית ויש הרבה מקומות עבודה.

גם אורח החיים הפורטוגזי מגוון וכולל הרבה דברים שקשורים לטבע, לתרבות ולמורשת.

רכישת בית בפורטוגל היא השקעה משתלמת עבור גולים ומי שרוצה להתמסד לתמיד. שוק הנכסים גדל בהתמדה בקצב קבוע ועם הצמיחה הזו, גם מחירי הנכסים במגמת עלייה.

רכישת נכס בפורטוגל היא יתרון שכן הם מציעים הקלות מס למי שמחליט לקנות נכס. קל לעבור מנכס אחד למשנהו מכיוון שהם נחשבים כמו בתים שניים ולא כמו מקום המגורים העיקרי שלהם.

אורח החיים ומזג האוויר החם של פורטוגל הופכים אותה למקום אידיאלי להתמקם וליהנות מהחיים.

רכישת בית בפורטוגל מציעה את היתרונות הבאים:

– תשואות שכירות גבוהות

– מקום טוב להשקיע בנכס

– יוקר מחיה נמוך

המספרים מדברים בעד עצמם. רכישת בית בפורטוגל היא אחת הדרכים היעילות ביותר לגרום לכסף שלך לעבוד בשבילך.

שתי הערים ממוקמות בנוחות במרכז אירופה, מה שהופך אותן לבסיס מושלם לחקר שאר היבשת.

פורטו היא השכנה המסוגננת והצעירה של ליסבון עם משיכה רב-תרבותית יותר. הוא מציע מגוון של מוזיאונים וגלריות, כמו גם אזור חוף רחב ידיים.

פורטוגל היא ביתם של ערים מדהימות רבות לביקור, אך ישנם מקומות מסוימים הבולטים מהשאר בזכות היופי הטבעי והמשמעות התרבותית שלהם. רכישת בית בפורטוגל יכולה להוות השקעה מצוינת לטווח ארוך בשל יוקר המחיה הנמוך שלה.
האם כדאי לקנות בית פורטוגל כהשקעה נכונה?

פורטוגל הפכה ליעד פופולרי עבור תיירים. בירתה ליסבון היא המקום המושלם לבקר בו.

אם אתם מחפשים לקנות בית בפורטוגל, אולי כדאי לכם לשקול לקנות בליסבון. הסיבה לכך היא שהעיר הפכה לאחת הערים היקרות באירופה ולכן, היא גם אחד המקומות הבטוחים ביותר לזרים.

אם אתה שוקל לקנות נכס בפורטוגל, ליסבון או פורטו הן האפשרויות הטובות ביותר שלך.

אם אתם שוקלים לקנות נכס בפורטוגל, כדאי שתדעו שזו השקעה משתלמת. רוב האנשים חושבים שליסבון ופורטו הם המקומות הפופולריים ביותר לרכישת נכסים במדינה.

אבל, הם עשויים להיות מופתעים לגלות שיש עוד הרבה ערים שכדאי לבקר בהן כמו Cascais, Vila Nova de Gaia ו-Sintra. ועם כל כך הרבה מה להציע מבחינת תרבות ויופי טבעי, פורטוגל היא יעד אטרקטיבי לתיירים מכל העולם.

הדרך הטובה ביותר לחקור את פורטוגל היא על ידי שכירת דירה או קניית נכס ליד אחת הערים הגדולות שלה. חלק מהנכסים מגיעים אפילו עם גישה לחופים או למגרשי גולף.

כתבות באותו נושא
תוכן מאמר